Am anunțat oficial stagiunea 2025/2026 a Teatrului Național de Operetă și Musical „Ion Dacian”! Astăzi, în cadrul conferinței de presă, am avut bucuria de a anunța direcțiile artistice și principalele producții ale noii stagiuni, alături de colegii mei din echipa de conducere. Mi-am asumat acest mandat cu viziunea clară ca, până în anul 2028, Teatrul Național de Operetă și Musical „Ion Dacian” să devină cea mai importantă instituție de profil din România, stabilind standarde de bună practică în domeniul teatrului muzical și fiind o sursă de inspirație pentru celelalte instituții de spectacole. Le-am prezentat jurnaliștilor echipa managerială care mă însoțește în acest demers: Alexandru Badea – director general adjunct; Marina Minoiu– coordonator balet; Alexandru Pătrașcu – director general adjunct, responsabil de strategie și implementarea proiectului de management, Josef Kappl, compozitor și invitat special într-un proiect care va marca istoria teatrului muzical românesc.
Citește mai mult: Stagiunea 2025/2026 a Teatrului Național de Operetă și Musical „Ion Dacian”
Nu credeam s-o trăiesc și pe asta, să ajung patriarhul spectatorilor români, cel mai în vârstă critic, martor nemijlocit, care am participat la Festivalul „George Enescu” de la origini până în prezent, așa cum am spus în cuvântul meu de la Conferința de presă care a anunțat ediția a XXVII-a a Festivalului, conferință necesară ce a avut loc la Salonul „Le Diplomate” al Ateneului Român.
A fost o frumoasă sărbătoare, bine organizată, cu invitați de marcă la pupitru, precum dirijorul Cristian Măcelaru, directorul artistic al Festivalului, Natalia Intotero, noul ministru al culturii, Cristina Uruc, manager ARTEXIM, organizatorul Festivalului, Nicușor Dan, primarul general al Capitalei, Răzvan Dincă, președintele Radiodifuziunii, Carla Tompea, director TVR, partenerii care susțin financiar Festivalul, precum Rompetrol, BRD, Toyota, și o mare de fotografi, ziariști, critici muzicali și melomani. Aproape că nu mai cunoșteam pe nimeni, cei din generația mea s-au dus, ultimul fiind dragul meu concurent în ale cercetării muzicologice, Viorel Cosma.